|
کد خبر: ۲۰۵۱۱۲

عکس| واکنش رائفی پور به سنگ قبر نورانی

عکس| واکنش رائفی پور به سنگ قبر نورانی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ علی اکبر رائفی پور با انتشار پستی در توییتر به ساخت سنگ قبر نورانی واکنش نشان داد.

در این تصویر که رائفی پور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این نظریه پرداز ایرانی با هشتگ «فاجعه اینستاگرام» به ساخت سنگ قبرهای نورانی کنایه زد.

عکس واکنش رائفی پور به سنگ قبر نورانی که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس کنایه رائفی پور به سنگ قبری که نور میده

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
حمیدرضا
-
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
من واقعا موندم که ، چطور این سایت وقتی بهائی ها و تروریست های آریایی به مسلمون ها فحش و بدوبیرا میگن خیلی راحت منتشر می‌کنه ولی وقتی کسی میخواد به بهائی ها و تروریست های آریایی چیزی بگه ، نظرش سانسور و حذف میشه !!!
پاسخ
مصطفی
-
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
نه آقا شما بگو حتما دیر رسیدی وقت سایت و خبر مربوطه تموم شده.
راجع به قبر روحانی و نورانی میخواستم بگم این قبرها دو سه سال بیشتر نورانی نیستند بعدش میشه مثل روح خود میت ظلمات و سیاه مهتابی چند سال بیشتر زیر سنگ دوام نمیاره
پاسخ
سامان صدری
-
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
قبر نورانی و نور باریدن به قبر فقط با انجام کارهای خیر مثل صدقه دادن ، قرائت قرآن ، ادای نماز و صلوات برای شخص فوت شده ،میسر است ، سنگ قبر فسفری ، چراغانی روی قبور ، و ساختن مقبره مجلل شاید بازماندگان را تسلی دهد ولی متوفی را به نور الهی نزدیک نمیکند ،
پاسخ
کیا
-
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
ازنداری دارند قبرسنگ را نورانی می کنند بعد دهانشان به اندازه افعی بازه
پاسخ
علی
-
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
خیلی باهوشی بلا. مواظب باش سرقت مغزها نشی
پاسخ
رضا
-
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
سوسمار خور تورو چه به آریایی بودن تو خاک پای آریایی ها هم نمی شی
پاسخ
عبدالله‌ احمدی
-
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
یعنی عوامل سایت یهودی و بهایی استتار شده هستند
پاسخ
رضایی
-
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
نمردیم و سنگ قبر نورانی هم دیدیم بخدا اگ جنگ بشه زود خودمو از دست این مردم نجات میدم
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
بهایی ها و تروریست آریایی در ایران از سوی اصلاح طلبان خیلی محترم بوده و حمایت میشن و نباید به کثافتکاریها و کافر بودنشون براشون خَدشه ای ایجاد بکنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
فردی که مومن باشه و خدا پرست و از کارهایی که خداوند منع کرده پرهیز کنه قبری نورانی خواهد داشت که آنها که خارج از قبر هستند نمیبینند.. این نمونه ای از تزیینات گران قیمته که برای متوفی اثری نداره
پاسخ
مجید
-
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
این سنگ قبر احتمالا فسفری هست.مثل مهرههای تسبیح ونگین انگشتر.شایدهم چراغهای ریز ال ای دی داشته باشه.بالاخره یک دعای خیربزرگترهامون به خودش جامع حقیقت وعمل پوشاند
پاسخ
حمید
-
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
آقای رائفی پور الان بهشت هم پولیه آدم بی پول هم این دنیا جهنمی وهم اون دنیا
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
فضای مجازی با وجود ادمای احمقی مثل شما باعث هتک حرمت به تمام ادعیان شده و خرافت باعث رواج این بساط شده که همین اقای رائفی‌پور در این خرافات یکی از بزرگترین استادها بوده در ضمن شما به ظاهر مسلمونها با توهین به تمام ادعیان باعث شدین به دین اسلام انواع توهین بشه و صدای ما در نیاد و بهمون یاد ندادن که بهایی یا زرتشتی هم دینه و ما حق توهین نداریم و اگر توهین کردیم باید منتظر توهین بزرگتر به اسلام باشیم و دهانمون بسته باشه اونم به واسطه ادمای خشک مذهب و مغز فندقی مثل امثال شما و رائفی‌پورها
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
آقای محترم اندکی مطالعه و سواد خوب چیزیه.آریایی ها در طول تاریخ به نژاد (نجیب) معروف بوده اند.همچنین مهمترین شعبه نژاد سفید آریایی ها هستند (لغت نامه دهخدا).تروریستهای معروف دوران ما امثال داعش و القاعذه و ... عرب هستند.کدام گروه ایرانی در لیست تروریستهای جهان قرار دارد؟هر چند جنابعالی پان ترک میزنی
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
کلا مرده پرستی تو این کشور رایجه قبرهایی که معلوم نیست کی دفن شده اصلا بعد مدتی چیزی ازمیت نمی‌مونه پس این هزینهای هزاران میلیاردی وطلاکاری وچراغانی و زلم زیمبو واسه چی چرا این پولهای بی حدوحسر صرف آبادانی ورفع فقر وفلاکت مردم زنده نمیشه مرده به این کارها احتیاجی نداره ببندید این دکان‌های کاسبی رو
پاسخ
عرفان
-
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
ببند دهنتو بابا
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
همچین نوشته رائفی پور واکنش نشان داد،انگار رهبری یا چندین رئیس جمهورمهم دنیا درموردش نظر دادن خخخخخخ آخه اینو کی آدم حساب میکنه مال کش حکومتی رو، منم قبلا سخنرانی هاشو گوش میدادم تا وقتی رئیسی رئیس جمهور شد و دیگه خبری از انتقاد دلار رو اوضاع اقتصادی نکرد فهمیدم اینم یکی از خودشونه ،همه اینو میفهمن یکی زودتر یکی دیر تر
پاسخ
علی
-
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
برادر عزیزرضآشاه ومحمدر ضا شاه هیچ صدقه ای ندادن ولی یه خاطر وطن پرستی وصدافت هنوز مردم میگن روحشان شاد ونور به قبرشان ببارد ..صدقه نده نمازم نخوان ولی وجدان داشته باش و مال مردم رو غارت نکن وخرج عیاشی های خارج از کشکور اقازاده هایت نکنی رستگاری
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
قابل توجه اون دسته ب ظاهر انقلابی ومسلمون ک میان اینجا ب دخترای ک حجاب اجباری ندارن فوش و اَنگ حرامزادگی و......میچسبونن ، آخرش یکی از این قبرا نصیبتون میشه ولی تاریک تاریک.
پاسخ
حمیدرضا
-
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
رائفی پور رو نمی‌دونم ولی این کولی های عاریایی سطل عن طلب هستن که در خرافات و خزعبلات استاد هستن از منشور جعلی کوروش تون گرفته تا ترجمه دروغین منشور جعلی کوروش تا نژاد پاک و برتر آریایی تا اینکه ادعا میکنید همه یا اکثر مردم ساکن ایران از نژاد موهوم عاریایی هستن همش خرافات و دروغ هست حتی همون قبری که بعنوان گور کوروش بهش سجده میکنید هم متعلق به یک یونانی هست ???
تمام این چرندیات دروغی که سلطنت طلبهای پالانی رواجش میدم بر اساس مستندات تاریخی و علمی و ژنتیکی دروغ محضه
پاسخ
حمیدرضا
-
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
همون سوسمار خور هم شرف داره به عاریایی های ادرارگاوخور ?
پاسخ
علی رشیدی
-
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
حرف درست را باید شنید چه رائفی‌پور و چه یه شخص معمولی دیگه
پاسخ
سالار
-
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
حاجی رائفی پور دیگه می‌دونه اگه بادی ازش دربیاد تیتر اول رسانه ها ست خوش به حالش پول نفت را خرج منبر این یارو میکنند هیچ خروجی هم نداره آخه این موضوع ارزش بحث کردن داره؟
پاسخ
م.ش
-
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
قبول دارم،
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
عقده ای بی نوا.مشکلت با نیکان ما چیه خدا میدونه.به گور بابات قسم نام کوروش برای دهن تو زیادی بزرگه.ببند گاله رو
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
این حرفارو به خودت و امثال خودت بزن که یا به طرف گور کوروش هخامنشی رکوع و سجده میکنید و به خاک می افتید یا اینکه به طرف گور متعفن بهاءالله نماز می‌خونید

حالا راستشو بگو ، کوروش پرستی یا بهائی؟!
???
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
چطور وقتی مسلمونا برای آرامگاه پیامبران و پیشوایان دینی شون خرج کنن میشه مرده پرستی ولی امثال تو که مثل بت پرست ها به طرف گور کوروش هخامنشی رکوع و سجده میکنن و به خاک می افتن مرده پرستی نیست ، یا رفقای بهائی تون که هر روز سه بار به طرف گور بهاءالله نماز می‌خونند و به رکوع و سجده میرن ، چون به خیال خام شون پروردگار عالم در لاشه متعفن بهاءالله حلول کرده ??? اونیم که معلوم نیست کی تو گورش دفن شده خود کوروش هخامنشی تون هست ، چون خود کوروش در جنگ با ماساگت ها در نزدیک دریای خزر کشته شد نه پاسارگاد

ثانیا مگه خودت عقل نداری و نمی‌فهمی هزینه روشنایی وچراغانی کردن حرم و طلاکاری و ... رو بیشتر برای خود زواری که به زیارت حرم میان میکنن تا راحت تر باشن و به نوعی اونها رو تکریم کنن وگرنه اینو کل عالمم می‌دونه که چراغانی کردن و روشن کردن آرامگاه و طلاکاری هیچ فایده ای برای کسی که از دنیا رفته و وفات کرده نداره
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
آقای علی اون فقط کولی های سلطنت طلب پالانی هستن که به دوتا جنایتکار مثل رضاشیره کش پالانی و پسرش ممدرضا پالانی میگن روحشون شاد ، خب کلا سلطنت طلب جماعت به اسکلی مشهوره و چیزه عجیبی نیست ، وگرنه کیه که ندونه ،
همین رضاشیره کش پالانی انگلیسی در زنان حکومت نکبت بارش حدود 26000 نفر از قشقایی ها و ترکمن ها و لرها رو قتل عام کرد ، پسرشم در آذر سال 1325 توسط ارتش تروریستی شاه عنشاهی بیش از 20هزار نفر رو کشت ، سال 1352 هم در بلوچستان حدود 10هزار نفر رو کشتار کرد
پس قطعا روح چنین جنایتکاران جانی هیچ وقت شاد نمیشه و به دعای گربه بارون نمی باره
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
آقای نامحترم گویا شما هنوز خواب تشریف دارید و یا اینکه سر نامبارک تونو زیر برف کردی ، وگرنه اگه غیر از این بود باید می‌فهمیدی که سلطنت طلبها و زرتشتی ها و بهائی ها دهه هاست که به اسلام و دین و عقاید مسلمونا توهین میکنن قبل از اینکه مسلمانی بهشون توهین کرده باشه
بنا براین این حق مسلم و قانونی کنه که به دین و عقاید کسی که به دین و عقیده من مسلمان توهین میکنه، فحش بدم
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
مشکل من با نیاکان گور به گور شده تون نیس ، مشکل اون کسایی هستن که نیاکان بدتر از خودشونو مثل پیراهن عثمان سر چوب کردن و به این بهونه دیگران رو توهین و تحقیر می‌کنن ، به عربها و ترکها و مسلمونا فحش میدن و توهین میکنن و تحقیر می‌کنن ، پس حق بدید که واقعیت نیاکان شما رو بگیم
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
اونایی که به حرم و آرامگاه ائمه کمک می‌کنن همونا به فقرا هم کمک می‌کنن و خیلی بیشتر پول برای کارای خیر دیگه هم میدن ، منتها امثال تو که شعله کفر و بغض و کینه در وجود تون زبونه می‌کشه کور هستین و فقط کمک به حرم ائمه رو میبینید ،
تاحالا که کسی به مردم نگفته پول تونو صرف رفع فقر و آبادانی نکنید و درعوض بیایید صرف آبادانی و چراغانی حرم و آرامگاه کنید
ثانیا چرا از طلاکاری های گور بهاء‌الله که در اسرائیل هست هیچی نمیگید
پاسخ
نارسیس
-
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
حق????
پاسخ
امید
-
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
چی میگی معلومه ضد ایرانی هستی
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
واقعاً این آدمها بدبخت هستن
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
سندت برای این ادعاهای گنده ای که میکنید چیه ؟؟! بر اساس کدوم سند آریایی ها مهمترین شعبه نژاد سفید هستن؟! تا جایی که من میدونم آریایی ها دسته ای از کولی های هند محسوب میشن ، و همون‌طور که مشخصه هیچ یک از نژاد هندی نمیتونن سفیدپوست باشن
درمورد تروریست ها هم باید بگم که من تروریست هایی میشناسم که حتی از داعش و القاعده وهابی هم بدتر هستن مثل محمدرضاپالانی(پخلوی) و ارتش تروریست های آریایی که در آذر سال 1325 در تبریز طی چند روز بیش از 20هزار نفر رو قتل عام کردن، درحالیکه هیچ وقت سابقه نداشته که نه داعش و نه القاعده مثل ارتش تروریستی آریایی پالانی در طول دو سه روز 20هزار نفر انسان رو قتل عام کنن
خود رضاشیره کش پالانیذانگلیسی هم که دستش به خون بیش از 26000 قشقایی و ترکمن و لر و عرب آلوده هست
پاسخ
حسن صیادی
-
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
میشه با سند بگی دقیقا کی به رائفی پور پول بیت المال میده؟
پاسخ
حسن صیادی
-
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
با این اوصاف پس من فکر کنم باید بین جهنم و بهشت باشم
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
معلومه که ضد عیرانم، وقتی ناسیونالیسم متعفن ایرانی آریایی دشمن مسلمون هاست و به چ اسلام و دین و اعتقاد ما توهین می‌کنه باید ضدشون باشم و مثل خودشون باهاشون رفتار کنم
پاسخ
آرین برنا
-
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
انسان نورانی وپاک نیازی به سنگ نورانی ندارد
پاسخ
محمد
-
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
درود خدا بر فرزند خلف یاسر عرفات
پاسخ
حامد
-
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
گروهک تروریستی مریم رجوی و دارو دسته اش به ایرانی هستند یا عرب؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
خخخخخخخ!!! آقا علی رضا زرر هاتو زدی؟؟ تموم شد؟؟ پس گوش کن؛ اول اینکه تو و امثال تو حالا حالاها مونده تا اینکه کوروش بزرگ رو بشناسید! پس اسم این بزرگ مرد رو به اون زبون کثیفتون نیارید! البته این حرف هایی که میزنی و می زنین، فقط و فقط از سر سوزش و درموندگیتونه!! که با این که این همه به آرامگاه و نمادهای کوروش بزرگ بی توجهی کردین و از اون طرف برای آرامگاه های امامان خودتون هزینه های میلیاردی از پول بيت المال کردین! اما نتونستین ذره ای از عظمت و بزرگی کوروش بزرگ کم کنید و اسم کوروش بزرگ در تمام جهان بعنوان بهترین و با عدالت ترین شاه جهان، میدرخشه و سند این حرف من هم، همون منشور کوروش بزرگ هست که در سازمان ملل متحد نگهداری می‌شه، و تمام این چیزا باعث سوزش و سوختن شما تا بیخ استخون شده!!! پس بسوزین که حقتون همون سوختنه !!!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
آقا رضایی! تو که منتظر جنگ هستی!پس چرا تو جنگ غزه شرکت نفرمودی که خودت رو از دست مردم نجات بدی؟؟!!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
حمید رضا؟ يا همون محمد صادق! که قبلا هم با یک اسم عجیب و غریب دیگه‌ای میومد و انجام وظیفه می کرد! این بدبخت هم به خاطر چندرغاز مواجبی که بهش میدن!! میاد چند تا نظر میگزاره و وقتی که پولشو گرفت، دیگه چند وقت پیداش نمیشه و دوباره که پولش تموم میشه با یک اسم جدید پیداش میشه!!!! پس اصلا مهم نیست که چه چیزی تناول می‌کنه؟!!!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
آخه به تو چه آقای رائفی پور تو به سنگ قبر مردم چیکار داری تو برو ببین با خودت وخدای خودت چند چندی مگه کسی میاد به تو بگه آقا این همه اراجیفی که میگیری یعنی چه حالا اومدی گیر دادی به سنگ قبر مردم
پاسخ
شاهین
-
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
رائفی پور تو برو سر قبر پدرت یاسر عرفات بعد نظر بده ،متاسقانه تو این سایت خیلی ها مزدور پانترکیسم و پان عربیسم هستن. واقعا ما ایرانی ها هزارم چهارصد سال هست با دو بلا زرد و سیاه رو برو هستیم که سنای روم انها را بر علیه ما ایرانیان به وجود آورده ،الان هم شخصی به نام رائفی پور فرزند یاسر عرفات نماینده تفکرات پان عربیسم می باشد
پاسخ
فرهاد
-
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
آخه شاهین لامصب بگو نطفه ی خودت کیه ؟ لقمه ت چیه ؟ که این چرت و پرتا میگی! یک درصد اگه تو وجود شیطانی ات از کفر خالی بود از ترس قیامت و روز حساب جرات نداشتی حتی یک کلمه از این چرت و پرتا بنویسی
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
چقدر بیکارید شماها ، فقط منتظرید یکی یه زر مفت بزنه بپرید به همدیگه ، طرف دلش میخواد قبر باباشو نورانی کنه ،به ما چه ؟ این همه پول داره هدر میره کسی هم نمیبینه ، کلا ما ایرانیا عاشق فوضولی کردن تو کار همدیگه و نصیحت کردن دیگرانیم ، اما خودمون هیچی بارمون نیست !!!
پاسخ
امیر
-
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
واسه بهشتی شدن لازم نیست سنگ قبرت نورانی باشه،فقط بایدجا پای مسولین،بزرگان کشور بزاری،خداهم ازشون میترسه،یِسره میری بهشت✈️?
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
محمد رضا شاه انتری بیش نبود و اونی هم که طرفداریش میکنه باز هم انتری بیش نیست اون فقط حرومزاده لقب میگیره عشق فقط حاج قاسم ،احمد کاظمی .،باکری همت و...
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
وقتی من فوت کردم تا آنجا که میشه عضو بدنم را پیوند بزنید بقیه لاشه ام رو بدهید به دانشگاه تا دانشجو ها روی جسدم تمرین کنن .بقیه لاشه هایم را ببرید به بیابان بدهید سگهای ولگرد یک دل سیر بخورند
پاسخ
آرش
-
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
فرهاد برای چی می سوزی ؟نه فقط جاسوس و مزدور هستی،مگه شاهین حرف بدی زده که از ده جا سوختی ،پس لعنت بهت که مزدور و جاسوس اردوغان هستی یا باجناق رائفی پور
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اونوقت با خرافات یه عده مذهبی نور به قبرشون میباره لابد
پاسخ
سالار
-
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
ساقیت کیه؟کارش درسته.
پاسخ
سالار
-
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اره من گیرم سر این موضوع.فصل تابستون برق واسه یخچال و کولر و حتی لامپ تو جنوب نداریم اما حالا از اصراف برق تو ویلا های لاکچری حضرات به قبرستون لاکچریشون هم رسیدیم.از نظر امثال شما مرده آدم پولدار شرف داره به معمولی های زنده.
پاسخ
سالار
-
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
ما دلار نداریم به خاطر همین هنوز سخنرانی هاش رو گوش میدیم.
پاسخ
کاوه
-
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اینا رو خودت تنها فهمیدی ؟؟؟؟؟احمق نادون
پاسخ
کاوه
-
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
اگه رضاشاه بزرگ وپسرش نبودند الان جز روسیه بوری هر چند الانشم بدون اجازه روسیه وچین آب نمیخورید ...نادون برو کتاب بخون بدون تعصبات احمقانه ت
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
حمید رضا توده ای ها را یادت رفت محمدرضا شاه دودمانشان را به باد داد تا دیگه کسی فکر تجزیه ایران به سرش نزنه کاش منافقان را هم می کشت تا تو از نسل آنها باقی نمی ماندی که اینطوری فحاشی کنی و ادای مسلمانها را دربیاری آشغال به کوروش کبیر توهین کردی چون تو ایرانی نیستی من میدانم تو از بنی امیه یا بنی عباس هستی که عقده از ایرانیان داری چون عربهای متجاوز را مثل سگ از ایران اخراج کردند
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
عظمت کوروش کویر !!! ??? داری جک میگی تون چه جور عظمتیه که هم عربا هم ترکا و هم مسلمونا اونو به کتف چپشونم حساب نمیکنن ، اگه این بیچاره ته مونده بزرگی هم داشت امثال تو نابودش کردید بخاطر فحاشی به این دین و اون قومیت ،
در ثانیا اکثر مراجع شیعه مثل آیت الله خمینی و گلپایگانی طلاکاری اماکن دینی و خصوصا حرم ائمه رو حرام میدونند و هیچ روایتی هم در دین ما دال بر این کار وجود نداره ، اون هزینه ها هم 90درصدش از طریق کمک های مردم هست نه بیت المال
معلومه با این دروغگوییت فرزند خلف کوروش هستی
سوما چرا از هزینه های میلیاردی رفقای بهائی تون برای گور بهاءالله هیچ حرفی نمی‌زنی ؟!
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
بینم اصلا بجز یک مشت کولی عاریا نژاد کی کوروش تونو قبول داره ؟! ترکای آذری که بخاطر فحاشی های امثال تو که ازش متنفرن ، عربای خوزستان هم همینطور بلوچا هم همین طور ،
پس این عظمت قصش چیه ؟! ???
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
چرا هرکی از کوروش تون بدش بیاد ایرانی نیست ؟!
خیلی از اقوام داخل ایران از کوروش متنفرن
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
بینم اصلا بجز یک مشت کولی عاریا نژاد کی کوروش تونو قبول داره ؟! ترکای آذری که بخاطر فحاشی های امثال تو که ازش متنفرن ، عربای خوزستان هم همینطور بلوچا هم همین طور ،
پس این عظمت قصش چیه ؟! ???
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
خرافات یه عده مذهبی !!؟ بینم چرا هرجا یه سوژه ای پیدا میشه تو و امثال تو به دم دین و مذهب میبندینش ؟! مگه تو خدایی بدونی اونایی که سنگ قبر نورانی برای خودشون سفارش میدن زیاد مقید هستن یا نه
راستی چرا از خرافات عاریایی تون هیچ حرفی نمی‌زند مثلاً همون قبری که متعلق به یک یونانی هست ولی شماها اونو به کوروش هخامنشی نسبت میدید
یا منشور جعلیش که بهش نسبت میدید یا ترجمه دروغینی که شاه و خواهرش ازش کردن ،
نژاد پاک و برتر آریایی؟!! بینم کجا ثابت شده که خون آریایی ها رنگین تر از خون بقیه هست ؟ اصلا کجا ثابت شده که اکثر مردم ایران از نژاد دوست داشتی آریایی تون هستن ؟
پاسخ
ناصر
-
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
سگ در خانه ی کوروش صدشرف داره به تو و امثال تو
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
ولعنت خداوند بر موجود دروغگوی پست فرومایه
پاسخ
حمیدرضا
-
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
بله آقای پالانی دوم به اسم ایران ایرانگرایی خیلی جنایت و کشتار انجام داد ، همون طور که ارباب یهودیش به اسم قوم یهود آدم میکشن، رضاشیره کش پالانی و پسرش هم به اسم قوم آریایی آدمکشی میکنن
پاسخ
همایون
-
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اگه حمید رضا و امثال حمیدرضا اجازه بدهند ،آخه این خرمغز ها از علم و دانش چیزی نمی دانند و آینده رو در هزارو چهارصد سال پیش بیابان های عربستان می بینند و سوار هواپیما می شوند اما دلشان برای شترسواری تنگ شده
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟